6 квітня 2016 р.

Найбільше щастя у житті – здоров’я

Здоров’я – це справжнє багатство, наявність якого ми з вами інколи ігноруємо. Здорові люди здебільш рідко замислюються про те, як правильно і розумно влаштувати свій побут і життєдіяльність, щоб їх здоров’я залишалося міцним і надійним на тривалу перспективу. Наше власне здоров’я дуже легко втратити.
7 квітня щороку, починаючи з 1950 року, міжнародне співтовариство  відзначає Всесвітній день здоров'я.
День здоров’я – це день нагадування, що кожна людина планети несе велику відповідальність за своє існування, за збереження і зміцнення здоров’я. Крім цього, кожен з нас повинен дбати про своїх близьких і старих родичів, особливо якщо вони хворі невиліковними хворобами.
«Буде здоров’я – решта все, додасться», – так звучить це багатовікове спостереження. І дійсно, наявність або відсутність у людини цього найціннішого стану, докорінно визначає його повсякденне життя, соціальне і суспільне оточення.
Знаменитий лікар Авіцена говорив, що головним скарбом життя на Землі, що ти завоював, є не багатства, що в тебе в скринях... Головним скарбом життя є здоров'я, і щоб його зберігати, потрібно багато знати.
Учасники гуртка «Українськівечорниці» напередодні цього дня на пізнавальній годині «Найбільше щастя у житті – здоров'я» не тільки дізналися багато корисного про здоров’я, але ще й виготовили оберіг .
Їхній увазі було запропоновано виставку-перегляд «Про здоров’я треба дбати, про здоров’я треба знати: Радить журнал "Твое здоровье"» та огляд літератури про довідкову літературу з питань медицини, літературу про лікарські рослини та різні оздоровчі методи лікування.

Лялька-мотанка «На здоров’я», яку учасники гуртка потім виготовляли, є помічником людини у боротьбі з хворобою. Це лікувальна лялька. Стародавні слов’яни вважали, що льон, з якого вона робиться, за своїми природними властивостями здатний взяти на себе хворобу, і тим допомогти людині видужати. Допомагає лялька ще й добрими побажаннями рідної людини, яка виготовляє цю ляльку для хворого. Придбати в крамниці її не можна, вірніше можна, але як сувенір.
При виготовленні ляльку нічим не прикрашали, а от коли заплітали косу, примовляли – «На здоров’я».







Немає коментарів:

Дописати коментар