6 липня 2023 р.

Ніна Гриб ділиться радістю і болем у своїх творах

6 липня виповнюється 80 років полтавській поетесі, гумористці й оповідачу Ніні Гриб.

Її дитинство минуло в селі Ружичанці на Хмельниччині. Ось як вона пише про свій край у вірші «Звідки я родом»:

Я родом звідти, де біленька хата

І яблуня цвіте в садку крислата.

Із мови, що нашіптує у сні

Найкращу казку із життя мені.

Я родом звідти, де калина в лузі

І хвилі виграють в широкім Бузі,

Із козаків, де прадіди мої

У бій летіли на баскім коні.

У шкільні роки Ніна Гриб мріяла стати журналісткою, але обрала шлях педагога, а згодом і письменниці. Закінчила історико-філологічний факультет Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка. Має 45 років педагогічного стажу.

В творчому доробку Ніни Федорівни – книги, куди увійшли вірші та оповідання. Вона є автором дитячих збірок «Де спить сонечко», «В обіймах калини», «Про калюжу, що вміє літати», книги оповідань «Душі причастя», поетичних збірок «Осінь на косах», «Запах пізніх троянд», «Сутнє», «І полин цвіте».

Ніна Гриб – член Полтавської спілки літераторів, керівник літературної студії «Голос ветерана», лауреат загальнонаціонального конкурсу «Українська мова – мова єднання» (2008), конкурсу «Краща книга року Полтавщини» (2011), дипломант конкурсу імені В. Малика (2011).

Письменниця, залюблена в рідну землю, в своїх творах переймається проблемами, болями нашого суспільства: екологією краю, духовністю полтавської молоді, ставленням до братів наших менших. У її поезіях багато тепла і ніжності, любові й добра, уміння помічати незвичайне у звичайному.

Ніна Федорівна говорить: «Були такі в житті моменти, що здавалось би, не витримаю, але виллєш все на папір і дивишся – полегшало. Тобто я взагалі вважаю, що художнє слово, що лірика особливо – це ліки для душі. Я дуже вдячна Богові за ту іскру, яку він мені подарував».

Люблю життя і світ навколо,

І кожен день, і кожну мить.

Я в цім бутті співаю соло,

Бо є чарівне слово «жить».

Ділюся радістю і болем,

Ділюся ніжністю й теплом,

Засіяним ділюся полем

І в серці визрілим добром.

Працівники бібліотеки-філії № 7 щиро вітають ювілярку і бажають подальших творчих успіхів і досягнень, хай в серці завжди панує тепло і добро, Божого благословення і удачі на довгій-предовгій дорозі життя.

Немає коментарів:

Дописати коментар