6 липня 2020 р.

Виявляється, «невтомна бабуся» – героїня Пауло Коельйо

      Назву нашого волонтерського загону «Невтомні бабусі» придумала неспроста. Я не просто хотіла їх бачити такими, але я з досвіду роботи з ними в гуртку, на заходах в бібліотеці бачила, що вони дійсно такі. Але сьогодні, читаючи книгу Пауло Коельйо «Як течія річки», я відкрила неймовірне.
     Прочитавши це, я раділа і сміялась водночас! Бо в цій книзі є оповідання яке називається «Енергійна Норма». Його героїня дуже оригінальна бразилійка Норма, яка живе у Мадриді. Іспанці називають її «НЕВТОМНА БАБУСЯ». Ну треба ж таке!
Їй уже понад 60 років, а вона працює відразу в кількох місцях і завжди вигадує всілякі акції, свята, концерти.
Ось, що пише Коельйо про неї:
«Одного разу о четвертій ранку, коли я вже падав із ніг від перевтоми, я запитав норму, звідки вона бере стільки енергії.
– Я маю магічний календар. Якщо хочеш, я тобі його покажу.
 Наступного дня я прийшов до неї. Вона показала мені давній відривний календар, весь покреслений кривульками.
– Сьогодні той день, коли було винайдено вакцину проти поліомеліту, –  сказала вона. – Треба його відзначати, бо життя чудове.
 Норма записувала на кожен день року якусь приємну подію, що сталася в цю дату. І їй життя завжди давало причину для радості».
 Про магічний календар від наших волонтерок я не чула, але вони встигають робити свої родинні справи, займатися корисними і улюбленими справами, а також знаходять час, щоб завітати  і до бібліотеки на волонтерські справи. Дуже жаль, що не маємо зараз змоги урізноманітнити життя нашими традиційними бібліотечними цікавими заходами. Тому по мірі можливості даю таку інформацію на нашому блозі та на сторінках у Фейсбуці.

Немає коментарів:

Дописати коментар