19 січня 2021 р.

Обійми мене, обійми…

«Обійми мене, обійми мене, обійми так лагідно і не пускай» – девіз для Міжнародного дня обіймів. Це слова із пісні «Обійми́» — першого синглу з альбому «Земля» українського гурту «Океан Ельзи». Із голосом Вакарчука з радіо, телебачення та плеєрів уже встигло вирости не одне покоління українців, адже він був створений ще у 1994 році. Але з часом не втрачає популярності.

14 лютого 2013 року відбулася всеукраїнська презентація пісні. Ось як про її створення розповідає Святослав Вакарчук, лідер та вокаліст гурту:

«Обійми» – багато чим цікава. Наприклад тим, що це типовий приклад колективної творчості. Тому що це пісня, яку ми написали з нашим бас-гітаристом Денисом Дудком вдвох. Була така історія: він якось приніс ідею цієї пісні. Був куплет, який звучав так, як він зараз і звучить, а далі йшла якась така дуже завернута тема. І колив він її заграв, в мене аж мурашки пішли по шкірі. Я сказав, що це круто, але якщо ми залишимо її так, як є, то вона піснею не стане, це буде просто композиція. І так та мелодія вразила, що коли хлопці пішли курити я сів за піаніно і за п’ять хвилин дописав приспів. А вже слова ми пізніше зробили».

В пісні звучать слова «Коли настане день, закінчиться війна». Хто міг подумати в 2013 році, що в нас буде війна… І зараз ці слова дуже хочеться промовляти не зі знаком запитання, а в ствердній формі.

Дякуючи нашим захисникам, ми маємо можливість обіймати рідних і коханих. Хай їх Бог оберігає, а крила янголів-охоронців надійно обіймають і захищають від ворога!!!

Працівники бібліотеки-філіалу №7 створили фотопрезентацію «Обійми мене, обійми…», присвячену захисникам.

Немає коментарів:

Дописати коментар