1 квітня 2020 р.

Вітання Надії Гринь – доброму другу бібліотеки

          Мене матусенька Надією назвала,
 Спасибі їй за це святе ім’я.
 На все життя мені подарувала
 Надію, щоб була щаслива я.
 За все, що є, я щиро вдячна Богу:
 За кожен подих, погляд, кожну мить.
 За нелегку та радісну дорогу,
 Яка, немов ріка, вперед біжить.
Ці щирі рядки написала про себе полтавська поетеса, чарівна жінка Надія Іванівна Гринь, лауреатка та дипломантка  літературних премій і конкурсів. Її поезія різна, але вся дивовижно мелодійна, адже пані Надія називає свої вірші піснями. І, не дарма, на її вірші написано 40 пісень, які лунають не тільки в полтавському краї.  
Вона сьогодні іменинниця і хочеться побажати, шановна пані Надіє, щоб і надалі, Ваша життєва дорога пролягала щасливо і впевнено, Ваші думки нехай стають мудрими і натхненними римованими строками, рідні, друзі будуть міцною підтримкою і опорою, а Ваш оптимізм і тонке почуття гумору (недарма Ви народилися 1 квітня) хай допомагають долати всі складнощі і негаразди!!!
По закінченні карантину із задоволенням чекаємо разом із користувачами нашої бібліотеки на зустріч, як попередньо і домовлялись, щоб презентувати нову десяту збірку «Сніг на пелюстках» та поспілкуватися з Вами, бо завжди радіємо, коли Ви з нами.

Немає коментарів:

Дописати коментар