6 квітня 2020 р.

Газету читай - про здоров'я дбай!

      7 квітня, починаючи з 1950 року, весь світ відзначає Всесвітній день здоров’я. Дата святкування приурочена дню створення Всесвітньої організації охорони здоров’я, відомої під абревіатурою «ВООЗ», а точніше дню прийняття статуту цієї організації.
   А завтра 70-й раз ми його будемо відзначати «своєрідним карнавалом» - обов’язкове носіння масок, бо, дійсно, зараз кожен має дбати не тільки про своє здоров’я, але і про здоров’я своїх рідних. Хочемо  поговорити з Вами не про короновірус, про нього говорять всі і всюди. Адже крім загальної нашої біди, на жаль, трапляється ще багато хвороб і болячок. Хочеться відзначити, що користувачі нашої бібліотеки полюбляють газету «Бабушка (Рецепты от 100 бед)» - міжнародну газету-рятувальницю, яка виходить з 2000 року.
      Це універсальна енциклопедія рецептів, якими діляться звичайні люди, які успішно вилікували ту чи іншу хворобу. Звісно, що допомогло одному, то може допоможе й ще кому. Не поспішайте до бібліотеки, до неї ми Вас з радістю запросимо після карантину. Але й не сумуйте, бо зараз ми поділимся корисною інформацією. На виручку прийде друг Інтернет. На сайті babushka100.in.ua є можливість отримати інформацію про різноманітні проблеми зі здоров’ям саме із цієї газети. Там у лівому куточку є віконце – друкуєте назву хвороби, натискаєте пошук і отримуєте купу повідомлень, якщо Ви правильно сформулювали свій запит.
АЛЕ ЗАСТЕРІГАЄМО: ПЕРШ НІЖ СКОРИСТАТИСЯ ПОРАДОЮ ЛЮДИНИ, ЯКА НАВІТЬ ВИЛІКУВАЛАСЬ, ОБОВ'ЯЗКОВО ПРОКОНСУЛЬТУЙТЕСЬ ІЗ ЛІКАРЕМ!!!! Тож здоров’я Вам напередодні Всесвітнього дня здоров’я!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар