9 травня 2020 р.

Перегляну дідусеві фото із війни

    Не встигла переслати фронтові фотографії свого дідуся до Департаменту культури, молоді та спорту Полтавської міської ради, який організував прекрасну виставку «Старіфотографії. Пам’ятаємо…» до Дня пам’яті та примирення і Дня перемоги над нацизмом. Я привезла фото з рідного села наступного дня…
Тому я вирішила сама зробити презентацію дідусевих фотосвітлин, тим самим ушанувавши його пам'ять. Я дуже його любила, але він помер у 64 роки, коли мені було тільки 10 років. Якби повернути час назад…Дідусевих спогадів про війну не пам’ятаю, але дуже запам’яталась його поїздка на Мамаїв курган у Волгоград, за який він воював. Це було незадовго до смерті. Туди він відвозив карту Берліна із штабу їх ньої гвардійської дивізії, яка в нього збереглася після визволення. А мені дідусь привіз книги, путівники, сувеніри і смачні цукерки...Я була його улюбленицею.
Дідусеві і всім ветеранам Другої світової війни світла пам'ять і подяка. Пам’ятаємо і перемагаємо, бо не можемо, на жаль, сказати в день 75-річниці Дня перемоги над нацизмом, що над нами мирне небо.

Немає коментарів:

Дописати коментар