12 квітня 2021 р.

В космос фантастичними стежками

Віртуальна книжкова виставка

Одним з найвеличніших і найпрекрасніших видовищ природи, доступних для споглядання всім, є зоряне небо. Його споконвічно розглядали безліч очей. І на небі все так само сяяли безліч зірок. Людина поступово приходила до думки, що планета, на якій вона живе, — це лише частинка величезної світобудови. Вона побачила, що небо живе своїм життям, величним і вічним, урочистим і загадковим. Тому зорі, космос завжди приваблювали людство, яке мріяло вирватися за межі не тільки Землі, але й дістатися до найближчих планет, зірок.

Коли-небудь це станеться. Можливості освоєння нових горизонтів безмежні. А зараз дістатися позаземних цивілізацій нам допомагають письменники-фантасти. А можливо вони пишуть про те, що дійсно колись відбудеться?

Льотчик-космонавт Павло Попович ось як говорив про книгу українського письменника-фантаста Володимира Владко: «Для мене «Аргонавти Всесвіту» — буквар космонавтики. Вже коли побував у космосі, просто вразило, як письменник точно спрогнозував ситуацію, пов’язану з невагомістю. Було таке відчуття, ніби я ознайомився з невагомістю... ще на Землі. Під час телевізійного зв’язку ми з Андріаном Ніколаєвим демонстрували глядачам, що відбувається в кабіні з предметами. Інколи мені самому здавалося, що ми показуємо циркові фокуси. І лише яскраві зірки в ілюмінаторі — на тлі чорного неба — засвідчували, що я не сплю і не марю... Про це я розповідаю як очевидець, але як це вдалося письменникові — досі для мене загадка...».

Пропонуємо вам помандрувати в космос фантастичними стежками за допомогою віртуальної книжкової виставки, яку створили працівники бібліотеки-філіалу № 7.

Немає коментарів:

Дописати коментар