6 квітня 2021 р.

Доброго здоров’я: корисні поради

Огляд періодичних видань

Сучасний світ відкриває перед нами великі можливості, ми поспішаємо жити не замислюючись над тим, що іноді потрібно зупинитися, потурбуватися про себе, про своє життя, лише здорова людина відчуває себе повноцінною особистістю, і лише здорова людина приносить користь суспільству. Здоров'я - одна з основних умов щастя людини.

7 квітня світова спільнота відзначає Всесвітній День здоров’я. Слід сказати, що цей День відзначається вже досить давно, починаючи з 1948 року. Саме в цей рік була створена Всесвітня організація охорони здоров’я (ВООЗ), членами якої поступово ставали різні країни світу. На сьогодні це двісті країн, які зробили свій вибір на користь здоров’я людей. Україна була однією із перших таких країн – ще в 1948 році відбулося підписання відповідних угод, а після отримання незалежності у 1991 році вона поновила свій договір. А щорічне проведення Всесвітнього Дня здоров’я стало доброю традицією починаючи з 1950 року. Його мета – допомогти людям зрозуміти цінність свого здоров’я та необхідність його збереження незалежно від віку та місця проживання, статку та професії.

Напередодні Всесвітнього дня здоров’я працівники бібліотеки-філіалу № 7 пропонують огляд періодичних видань, які допоможуть зрозуміти, що здоров’я людини залежить не тільки від лікувально-профілактичних заходів медичних закладів, а перш за все – від дбайливого ставлення людини до свого здоров’я, вміння використовувати резервні сили свого організму та природні засоби. Ці видання багаті на інформацію щодо вирішення сучасних проблем охорони здоров’я населення, про існуючі системи та методики оздоровлення.

Питаннями здорового способу життя цікавиться чимало користувачів бібліотеки, які дійсно турбуються про власне здоров’я. Особливо це люди похилого віку. Вони чи не найбільше, ніж інші, потребують інформації про забезпечення активного довголіття. Серед них користується популярністю газета «Бабушка (Рецепты от 100 бед)» – видання, яке ділиться з читачами досвідом лікування нетрадиційними методами. Частину хвороб, про які йдеться мова, офіційно визнано невиліковними, але поради, що друкуються в цій газеті неодноразово вже довели свою дієвість на практиці.

Без доброго здоров'я немає доброго життя! Тому мета газети "Добре здоров'я" – надати найфаховіші, найкорисніші, найужитковіші поради від авторитетних, досвідчених лікарів у різних галузях здоров'я. А також рекомендації, як не захворіти, як вести здоровий спосіб життя, правильно харчуватися, загартовуватися, доглядати за собою: виглядати стильною і модною. Крім того, в газеті є постійні рубрики: "Поради психолога", "Дім і сім'я", "Він і вона", "Батьки і діти". В газеті друкуються листи читачів, які діляться своїм практичним досвідом як щодо здорового способу життя, так і лікування, зокрема, і народними методами, різних хвороб.

В останніх номерах газети «Добре здоров’я» за березень вміщено актульну на сьогоднішній день інформацію про коронавірус. Цій проблемі присвячено статті: «Покашлюєте і хочете «про всяк випадок» зробити КТ легень?» (чому не можна робити КТ без важливих причин), «Відновлення після коронавірусу» (про постковідний синдром), «Перенесли Covid-19? Бігом до кардіолога!» (про ураження ковідом міокарду).

Газета «Добре здоров’я» – цікава і корисна для будь-яких віку та статі!

«Здоровим бути модно!» - гасло газети «Здоровье» (додаток до «Газети для жінок»). Саме з цього видання маєте змогу дізнатися про фактори довголіття, причини передчасного старіння організму і як можна цьому запобігти. Унікальні рецепти та рекомендації щодо здоров'я, здорового способу життя, збереження краси та довголіття ви зможете знайти, переглянувши цю газету.

Всі представлені видання надають читачам найкорисніші поради щодо здорового способу життя, який передбачає розумне використання свого життєвого потенціалу, а також дотримання науково обґрунтованих рекомендацій Всесвітньої організації охорони здоров’я та інших медичних організацій. За цих умов багатьох причин погіршення стану здоров’я можна уникнути.

Всім бажаємо міцного здоров’я і з радістю запрошуємо до бібліотеки після карантину!

Немає коментарів:

Дописати коментар